O telematický systém na monitoring a manažment autobusových liniek zamestnaneckej dopravy v spoločnosti Foxconn Slovakia sa zaujímal magazín Revue priemyslu.

Pracovníkov nitrianskej továrne výrobcu televízorov Foxconn Slovakia vozí, podľa sezóny, desať až štrnásť liniek. Pred časom podnik zistil, že získavanie informácií o vyťaženosti liniek a ich využití zamestnancami potrebuje zmenu. Zadanie pre nový systém počítalo s online informáciami o tom, ktorí pracovníci nastúpili na ktorej zastávke do ktorého autobusu.

Podnik má teraz dáta o ceste ľudí do firmy v reálnom čase a môže pri meškaní podľa polohy autobusu odhadnúť, kedy nastúpia do práce. Každá linka má vlastnú evidenciu a firma môže vyhodnocovať, ako ju ľudia využívajú, pričom systém automaticky vypočíta ich časť úhrady cestovného.

Technické riešenie umožňuje s využitím GPS určovania polohy umiestniť zastávky liniek tak, aby čo najviac vyhovovali potrebám cestujúcich. Zmeny zonácie zastávok dokáže firma spravovať online.

 

Ďalšie články

TREND: Foxconn je piatym najväčším svetovým zamestnávateľom

15. októbra 2019

TREND: Foxconn je piatym najväčším svetovým zamestnávateľom

Čítať ďalej
Úspech na AICO Grand Prix 2019

14. októbra 2019

Úspech na AICO Grand Prix 2019

Čítať ďalej
V Nitre pribudol Foxconn strom

01. októbra 2019

V Nitre pribudol Foxconn strom

Čítať ďalej